середу, 24 лютого 2010 р.

Про Міжнародний фестиваль військово-історичної реконструкції «Terra Heroica»

1. Загальні положення

1.1 Фестиваль «Terra Heroica» започатковано Кам’янець-Подільським виконавчим комітетом з ініціативи Київського Департаменту воєнно-культурної антропології Товариства антропології та археології, які є засновниками фестивалю.
1.2 Співорганізаторами фестивалю є Кам’янець-Подільська міська громадська організація «Фестивальна агенція «Ратуша» та Кам’янець Подільське міське військово історичне товариство.
1.3 Назва фестивалю, логотип та концепція затверджені засновниками та зареєстровані відповідно до чинного законодавства про торговий знак та авторське право.
1.4 Фестиваль проходить один раз у рік в осінній період у місті Кам’янці-Подільському.
1.5 Метою фестивалю є відтворення героїчних епізодів з історії Кам’янця-Подільського та Поділля за допомогою засобів військово-історичної реконструкції.
1.6 Завданням фестивалю є :




  • популяризація самобутнього етнокультурного простору в третьому тисячолітті;
  • залучення військово-історичних груп з країн Європи до відтворення героїчних подій з історії Поділля;
  • залучення молоді до збереження історико-героїчної спадщини своїх народів;
  • демонстрація зразків музичного, хореографічного, кулінарного та інших видів мистецтва відповідних історичних епох;
  • заохочення громадян України до вивчення історії та їх ознайомлення з місцями бойової слави предків;
  • сприяння надходженню коштів на розвиток руху військово історичної реконструкції в м. Кам’янці Подільському.

2. Оргкомітет

2.1 Для підготовки та проведення фестивалю створюється організаційний комітет.
2.2 До складу оргкомітету входять представники співорганізаторів фестивалю, а також діячі культури, туризму, науковці.
2.3 Склад організаційного комітету затверджується організацією-засновником.
2.4 Організаційний комітет бере участь у вирішені всіх організаційних питань, пов’язаних з підготовкою та проведенням фестивалю.
2.5 Загальне керівництво фестивалем здійснює оргкомітет. Окремі члени оргкомітету не мають права брати на себе ніякі зобов’язання, які стосувались б організації фестивалю, реклами або окремих дій без узгодження з оргкомітетом.
2.6 Оргкомітет може оголошувати конкурс пропозицій щодо забезпечення глядачів високоякісними послугами (феєрверком, світловим шоу, сценічним та звуковим обладнанням, побутовим інвентарем, торгівельними об’єктами, автотранспортом тощо), а також залишає за собою право вибору партнера, якщо його задовольняють попередні умови (попередня робота з ним).

3. Учасники фестивалю

3.1 У фестивалі мають право брати участь групи історичної реконструкції, мистецькі колективи, військово-спортивні організації та інші об’єднання, які відповідають тематиці та концепції заходу, та мають офіційне запрошення від організаторів.
3.2 Індивідуальні заявки на участь, або заявки на учать військово історичних – груп менших за 5 осіб оргкомітетом не приймаються. (Такі групи або індивідуали повинні зв’язатись з координаторами (див. дод. 2) )
3.3 Вікові та статеві обмеження для учасників фестивалю не встановлені. Жінки та діти до 16 років можуть бути учасниками фестивалю за умови  дотримання ними історичної достовірності обраних образів та адекватних історико-соціальних мотивацій їхнього перебування у складі військово-історичних груп. Участь жінок у батально-історичних дійствах з реконструкції бойових дій обмежується. Не допускається антиісторична та антигуманна участь жінок у якості вояків під час реконструкції батальних епізодів, за винятком тих випадків, коли участь жінок мотивована історично. Діти, що не досягли 16 років можуть бути учасниками фестивалю виключно у супроводі батьків або інших дорослих при наявності в останніх нотаріально завірених дозволів від батьків на супровід неповнолітніх. Участь неповнолітніх у батально-історичних дійствах – реконструкціях бойових епізодів не допускається.”
3.4 Претенденти на участь у фестивалі надсилають на адресу оргкомітету заявку встановленого зразку (див дод. №1) та інформацію про групу історичної реконструкції або колектив (не пізніше як за 20 днів до його проведення).
3.5 Для військово історичних груп з інших держав та реконструкторів індивідуалів, що бажають взяти участь в фестивалі встановлюються координатори виїздів (див. дод. 2).
3.6 Координатори збирають відомості від військово історичних груп, що виявили бажання взяти участь в фестивалі та надсилають їх в оргкомітет не пізніше ніж за 20 днів до початку фестивалю.
3.7 В разі, якщо військово історична група, з тих чи інших причин, не бажає скористатись послугами координаторів, вона має право на загальних підставах зв’язатись з організаторами. Це правило не стосується груп менших 5 осіб та індивідуалів.

4. Експертна рада

4.1 Для професійного відбору учасників фестивалю організація-засновник, на базі оргкомітету, формує Експертну Раду фестивалю.
4.2 До роботи в Експертну Раду запрошується провідні фахівці: члени правління ФА «Ратуша», представники руху військово історичної реконструкції, культурологи, журналісти, продюсери тощо.
4.3 Експертна рада визначається з відбором учасників, які бажають взяти участь у фестивалі, та відсотками покриття витрат клубам та індивідуальним учасникам.

5. Порядок відбору

5.1 Відбір учасників фестивалю, проводиться у два етапи.
5.2 На першому етапі відбір здійснює Експертна рада.
5.3 Другий етап – остаточний відбір і затвердження Організаційним комітетом.
5.4 Головними критеріями відбору для груп історичної реконструкції є: – кількісний склад та якісний рівень групи; – наявність історичного табору; – навички дій єдиним підрозділом.;
5.5 Групи, що пройшли відбір отримують запрошення встановленого зразку з поіменним списком запрошених. Лише наявність такого запрошення є свідченням допуску до участі в фестивалі.

6. Умови участі

6.1 Учасники, які пройшли відбір і офіційно запрошені до участі у фестивалі повинні подати до оргкомітету:
  • Інформацію про команду (колектив) в обсязі пів друкованого аркушу;
  • Фотоматеріали, які можна використовувати для реклами;
  • Технічні та побутові вимоги.
6.2 Учасники, що отримали офіційне запрошення від організаторів повинні приймати активну участь у заходах фестивальної програми – в постановці баталій, військово історичних конкурсах і змаганнях, масових проходженнях містом, презентаціях, показових сценічних виступах та інших репризах. Детальний список заходів обов’язкових для всіх учасників додається до програми фестивалю і доноситься до відома учасників не пізніше ніж за місяць до фестивалю.
6.3 З ініціативи Оргкомітету можуть додатково встановлюватися спеціальні премії та призи, як для гуртів та команд учасниць фестивалю так і для індивідуальних учасників.
6.4 Під час проведення фестивалю організаторами ведеться аудіо запис, фото- та відео зйомка. Програми фестивалю транслюються державними та комерційними каналами теле – радіомовлення.
6.5 Усі виготовлені організаторами фото- та відеоматеріали є їхньою власністю.
6.6 З метою подальшої популяризації заходу організаторами здіснюєтся випуск компакт-дисків після кожного фестивалю.
6.7 Для організації належної роботи із ЗМІ під час фестивалю працює прес-центр. Усім журналістам, що виявили бажання висвітлювати події фестивалю, пропонується отримати акредитацію.

7. Фінансування

7.1 Для фінансування фестивалю залучаються кошти з різних джерел: державних установ, в тому числі співорганізаторів фестивалю, спонсорів, меценатів, благодійних фондів, учасників конкурсів.
7.2 Порядок фінансування, формування загального бюджету та кошторису витрат фестивалю визначається засновниками.

1 коментар:

  1. скажіть, будь ласка, чи можна надсилати заявки на участь у Вашому фестивалі?

    якщо так, то як це можна зробити?

    :)

    ВідповістиВидалити